Vés al contingut

658 620 086 direccio@ferplay.cat Facebook

Ferplay
Ferplay
  • FerPlay
    • Contacta
    • Treballa amb nosaltres
    • Qui és FerPlay?
    • Equip
    • Equipació FerPlay
  • Lligues
    • Lliga de Tennis Tardor
      • CT Mollerussa
      • CT Balaguer
    • Lliga de Pàdel
      • CT Mollerussa
      • CT Balaguer
      • CT La Serreta
    • Lliga de Pàdel Mixt
      • Lliga de Pàdel Mixt (CT Mollerussa)
      • Lliga de Pàdel Mixt (CT Balaguer)
      • Lliga de Pàdel Mixt (CT La Serreta)
    • Lliga de Pàdel Pares/Mares i Fills
      • Lliga de Pàdel Pares/Mares i Fills (CT Mollerussa)
      • Lliga de Pàdel Pares/Mares i Fills (CT Balaguer)
      • Lliga de Pàdel Pares/Mares i Fills (La Serreta)
    • Lliga de Tennis Primavera
      • Lliga de Tennis de Primavera (CT Mollerussa)
      • Lliga de Tennis de Primavera (CT Balaguer)
    • Enviar resultat
    • Lligues – Formulari d’inscripció
  • Patrocinadors
  • Baixa d’activitat
  • Envia un resultat

Pàdel

Es tracta d’un esport que ha guanyat popularitat degut a que és divertit a la vegada que exigeix esforç físic. 

En la nostra escola podreu perfeccionar els cops, la situació en la pista, la tàctica i l’estratègia de joc al mateix temps que gaudiu del joc en equip. A cada jugador se li realitzarà un anàlisi personalitzat dels seus punts i aspectes, tant tècnics com tàctics, a millorar.

689 434 587
(Jordi Roig)

MENORS

Els preus són mensuals i les classes el número d’hores setmanals.
No socis +5,00 euros

 1 h/setmana2 h/setmana3 h/setmana
Grup35,00 €60,00 €75,00 €

A tenir en compte:

  • Es considera escola menors fins a categoria junior. Es segueix currículum escolar.
  • Grups de mínim 3 alumnes i màxim 4 alumnes
  • Seran 3 o 4 al grup en funció de la demanda que hi hagi
  • Suplement extra de 10€/alumne en cas de que es vulgui ser 3 al grup
  • Suplement extra de 15€/alumne en cas de que es vulgui ser 2 al grup
  • En cas de mal temps es farà classe d’acondicionament físic o de tècnica i tàctica

ADULTS

Els preus són mensuals i les classes el número d’hores setmanals.
No socis +5,00 euros
Preu particular a consultar

 1 h/setmana2 h/setmana
2 persones55,00 €110,00 €
3 persones45,00 €80,00 €
4 persones35,00 €65,00 €

Promocions i descomptes

  • a partir de 4 membres 12% de desompte
  • a partir de 5 membres 20% de desompte

Formula d'alta activitat FerPlay

  • L'inscripció digital es realitza una vegada l'entrenador t'hagi inclós a l'activitat.
  • Activitat

    Escull l'activitat i el club
  • Dades alumne

  • Preguntes específiques Ioga

  • Dades mèdiques

    No és obligatori omplir aquesta secció
  • Dades de pagament

  • Normativa específica reguladora
    La normativa que s'especifica a continuació serà la responsable de solucionar tots els malentesos que puguin ocasionar-se durant la temporada 2019/20 referent a les classes de pàdel i tennis.
    La normativa serà:

    • Específica: Regularà les situacions més rebuscades que ens podem trobar durant el transcurs del nou any.
    • Coherent: Cada norma que contemplarà la normativa serà lògica i entenedora.
    • Clara: No hi haurà dubte en entendre cada norma.
    • Igual per a tothom: No és té en compte ni amics, ni familiars ni clients més fidels a l'hora de fer ús de la normativa.

    * És de vital importància el compliment de la normativa vigent, si és així, tindrem una oferta d'activitats esportives de qualitat durant molt temps.

    1. Classes nul·les i classes perdudes
      1. Anomenarem com a classe nul·la, aquella classe que no s'ha portat a la pràctica degut a les inclemències meteorològiques o per baixa de l'entrenador.
      2. La classe que no es porta a terme perquès és dia festiu o la classe que es perd per voluntat pròpia ja sigui per força major o no, no s'entén com una classe nul·la, sinó com a classe perduda.
      3. Davant les classes perdudes i les classes nul·les, sempre es donarà facilitats per poder recuperar en altres hores, sempre i quan sigui possible, i el client tingui una òptima disponibilitat. S'haurà de fer seguint un ordre.
    2. Recuperacions de classes perdudes i classes nul·les
      1. El client té el dret a recuperar les classes nul·les que hi ha hagut, tenint en compte la següent restricció
        1. Si la classe ha estat nul·la degut a que l'entrenador ha causat baixa, el client té tot el dret a poder recuperar la classe.
        2. Si la classe ha estat nul·la degut a les inclemències meteorològiques. En cas de que només hagi passat en una classe al mes, el client podrà recuperar-la però no tindrà l'obligació de fer-ho. Si s'ha declarat la classe nul·la dos vegades al mes per la mateixa raó, llavors el client té el dret a poder recuperar la classe.
      2. Si ha caigut un gran xàfec d'aigua, les classes en outdoor de continuació aniran a criteri de l'entrenador, hi haurà dos possibles opcions:
        1. Es suspendrà i es declararà classe nul·la.
        2. Es farà classe buscant una alternativa a la sessió programada.
      3. Si ha caigut plugim durant el dia, les classes es faran amb normalitat.
      4. Un mes en el que el client hagi perdut totes les classes per voluntat pròpia es dóna com un mes perdut i el client haurà de pagar igualment la mensualitat, tot i això l'entrenador li permetrà recuperar la classe en cas de que hi hagi llocs lliures.
      5. Si la classe ha coincidit amb un dia festiu és una classe perduda, tot i que si es demana i hi ha lloc, la classe es podrà recuperar.
      6. El client sempre haurà d'avisar a l'equip tècnic el dia que no vindrà, d'aquesta manera l'entrenador podrà preparar-se correctament la classe.
      7. En cas de que el client no pugui venir per baixa pròpia, el responsable serà l'encarregat de dir-li al client quins dies i hores té per recuperar la classe sempre i quant sigui possible.
      8. S'ha d'evitar avisar als entrenadors minuts abans de que comencin les classes, tot i que entenem que sempre poden sortir imprevistos.
    3. Baixes
      1. Diferenciarem entre baixa total i baixa parcial.
      2. La baixa total serà quan el client es doni de baixa durant la temporada i no es reincorpori fins que aquesta finalitzi.
      3. La baixa parcial serà quan el client es doni de baixa durant la temporada i es torna a reincorporar abans de que aquesta finalitzió.
      4. Tant les baixes totals com les baixes parcials, hauran de notificar-se en primera instància a l'entrenador i després s'haurà d'omplir el formulari de baixes que hi haurà a www.ferplay.cat
      5. Un client que es doni de baixa parcial, haurà d'estar mínimament parat sense poder-se tornar a reincorporar durant 3 mesos.
      6. Incorporem una quota de manteniment que correspon a pagar la meitat del preu que es paga mensualment, d'aquesta manera, li queda la plaça guardada a l'alumne.
      7. Situacions en les que es doni una baixa total:
        1. Si d'un grup de 4 persones es dóna de baixa una persona, seguirà el grup pagant la mensualitat com si fossin 4. (durant el mes aquell i dos mesos pròxims)
        2. Si d'un grup de 4 persones es dóna de baixa dos persones, el grup haurà de pagar com una classe de 3. (durant mesos pròxims)
        3. Si d'un grup de 4 persones es donen de baixa tres persones el grup s'haurà de desfer, sempre i quant no s'hagi trobat substitut.
        4. Si d'un grup de 3 persones es dóna de baixa una persona el grup seguirà pagant com si fossin 3 durant aquell mes i els dos mesos pròxims, si no es troba ningú s'haurà de modificar les taxes o refer el grup.
        5. Si d'un grup de 3 persones es donen de baixa dos persones i no entra cap substitut s'haurà de refer el grup.
        6. Si d'un grup de 2 persones es dóna de baixa una persona el grup seguirà pagant com si fossin dos durant aquell mes i pel pròxim o es busca un substitut o es refà el grup.
      8. En cas de que un client es doni de baixa ja sigui per insatisfacció amb l'activitat, lesió o disponibilitat horària, haurà d'avisar-ho abans de que comenci el següent mes, si avisa un cop ha començat el mes, se li cobrarà igual la mensualitat.
      9. Els canvis de classe s'hauran d'anunciar cinc dies abans de que finalitzi el següent mes.
    4. Altes
      1. Diferenciarem entre primera alta, segona alta i tercera alta.
      2. Primera alta: Clients que estan apuntats des del primer dia.
        Segona alta: Clients que s'apunten un cop ja ha començat la temporada
        Tercera alta: Clients que s'apunten a partir del Febrer
      3. Els clients que són “Primera alta” no pagaran matrícula i tindran un petit obsequi (adults).
      4. Els clients que són “Segona alta” no pagaran matrícula.
      5. Els clients que són “Tercera alta” hauran de pagar una matrícula de 25€ d'inici.
      6. Hi haurà diverses promocions per els clients més fidels.
      7. Totes les altes hauran d'omplir el formulari que hi haurà a www.ferplay.cat.
    5. Pagaments
      1. Els pagaments es podran fer de 3 maneres diferents:
        1. En efectiu a l'entrenador, un cop hagi acabat la classe o un cop no hagi començat. Sempre portar-li el preu just. A Balaguer només si és dissabte matí.
        2. Per compte bancari: El rebut es domiciliarà durant els cinc primers dies de mes.
        3. Només Balaguer: en efectiu, a l'oficina del Club Tennis Balaguer (entre setmana)
      2. És imprescindible realitzar els pagaments en efectiu la primera setmana. Qui no acostumi a pensar-hi pot pagar mesos per endavant!
    6. Classes particulars
      És imprescindible avisar el dia abans de l’anul•lació de la classe. Si es fa el mateix dia o unes hores abans, es comptarà la classe com a classe realitzada.
    7. Resolució de problemes
      Fer Play té l'obligació de consultar amb la Junta Directiva del Club qualsevol decisió presa.
    8. Compromís
      Us donem una molt bona eina perquè us pugueu posar en forma durant tot un any. Nosaltres posarem de la nostra part, vosaltres heu d'agafar compromís amb els pagaments i amb l'assistència a les classes!!!
    9. Descomptes
      1. Hi haurà un 12% de descompte per les famílies de 4 integrants.
      2. Hi haurà un 20% de descompte per les famílies de 5 integrants.
    10. Promocions
      Pala i ket: Un 10% de descompte qui faci Wellness i pàdel.

    Davant de qualsevol norma descrita anteriorment, sempre prevaldrà la paraula del director esportiu de Fer Play.
    Normativa descrita el dia 25 d'agost de 2017
    Normativa modificada el dia 27 d’agost de 2019
    Xavier Fernàndez Niubó

  • Normativa específica reguladora

    La normativa que s'especifica a continuació serà la responsable de solucionar tots els malentesos que puguin ocasionar-se durant la temporada 2019/20 referent a les classes de Wellness.
    La normativa serà:

    • Específica: Regularà les situacions més rebuscades que ens podem trobar durant el transcurs del nou any.
    • Coherent: Cada norma que contemplarà la normativa serà lògica.
    • Clara: No es donarà peu a que hi hagin diverses interpretacions
    • Igual per a tothom: No és té en compte ni amics, ni familiars ni clients més fidels a l'hora de fer ús de la normativa.

    * És de vital importància el compliment de la normativa vigent, si és així, tindrem una oferta d'activitats esportives de qualitat durant molt temps.

    1. Classes nul·les i classes perdudes.
      1. Anomenarem com a classe nul·la, aquella classe que no s'ha portat a la pràctica degut a les fallides logístiques o per baixa de l'entrenador.
      2. La classe que es perd per voluntat pròpia ja sigui per força major o no i la classe que coincideix amb dia festiu s'enten com a classe perduda.
    2. Recuperacions de classes perdudes i classes nul·les
      1. Si la classe ha estat nul·la degut a que l'entrenador ha causat baixa o a una fallida de logística (marxa la llum, sala ocupada...) el client té tot el dret a poder recuperar la classe.
        El client i el tècnic han d'arribar a un bon acord que satisfaci les dues parts.
      2. Un mes en el que el client hagi perdut totes les classes per voluntat pròpia es dóna com un mes perdut i el client haurà de pagar igualment la mensualitat.
      3. Les classes que el client perd per dia festiu no té l'obligació a recuperar la classe però podrà fer-ho sempre i quant hi hagi lloc a les classes.
      4. El client sempre haurà d'avisar a l'equip tècnic el dia que no vindrà, d'aquesta manera l'entrenador podrà recol·locar a la gent que tingui alguna classe per recuperar.
      5. En cas de que el client no pugui venir per baixa pròpia, haurà de posar-se en contacte amb l'entrenador perquè aquest li digui quins dies i hores té per recuperar la classe sempre i quant sigui possible.
      6. S'ha d'evitar avisar als entrenadors minuts abans de que comencin les classes, tot i que entenem que sempre poden sortir imprevistos.
    3. Baixes
      1. Diferenciarem entre baixa total i baixa parcial.
      2. La baixa total serà quan el client es doni de baixa durant la temporada i no es reincorpori fins que aquesta finalitzi.
      3. La baixa parcial serà quan el client es doni de baixa durant la temporada i es torna a reincorporar abans de que aquesta finalitzi.
      4. Tant les baixes totals com les baixes parcials, hauran de notificar-se en primera instància a l'entrenador i després s'haurà d'omplir el formulari de baixes que hi haurà a www.ferplay.cat
      5. Un client que es doni de baixa parcial, haurà d'estar mínimament parat sense poder-se tornar a reincorporar durant 3 mesos.
      6. En cas de que un client es lesioni i vulgui seguir fent Wellness, haurà de realitzar el pagament del mes que s'ha lesionat, i se li donarà els dos pròxims mesos de recuperació fent-li pagar una quota de manteniment (meitat de quota), si no es recupera passats els dos mesos, haurà de donar-se de baixa total. (Mínim 3 mesos parat)
      7. La quota de manteniment només s'aplicarà a aquells clients que portin el justificant mèdic.
      8. En cas de que un client es doni de baixa ja sigui per insatisfacció amb l'activitat, lesió o disponibilitat horària, haurà d'avisar-ho abans de que comenci el següent mes, si avisa un cop ha començat el mes, se li cobrarà igual la mensualitat.
      9. Els canvis de classe s'hauran d'anunciar cinc dies abans de que finalitzi el següent mes.
    4. Altes
      1. Diferenciarem entre primera alta, segona alta i tercera alta.
      2. Primera alta: Clients que estan apuntats des del primer dia. (Setembre)
        Segona alta: Clients que s'apunten un cop ja ha començat la temporada
        Tercera alta: Clients que s'apunten a partir del Març.
      3. Els clients que són “Primera alta” tindran un obsequi i no pagaran matrícula.
      4. Els clients que són de “Segona alta” no pagaran matrícula.
      5. Els clients que són de “Tercera alta” hauran de pagar 25€ de matrícula.
      6. Totes les altes hauran d'omplir el formulari que hi haurà a www.ferplay.cat.
    5. Pagaments
      1. Els pagaments es podran fer de 2 maneres diferents:
        • A l'entrenador, a l'inici abans de començar o un cop hagi acabat la classe.. Sempre portar-li el preu just.
        • Per compte bancari: El rebut es domiciliarà durant els cinc primers dies de mes.
      2. És imprescindible realitzar els pagaments en efectiu la primera setmana. Qui no acostumi a pensar-hi pot pagar mesos per endavant!
    6. No socis
      1. Els no socis pagaran una suma addicional de 5€ de la quota base.
      2. Tindran el dret a utilitzar els vestidors del Club demanant la targeta a l'entrenador.
      3. No podran utilitzar el gimnàs per compte propi.
    7. Diàleg
      1. Estem oberts a establir un diàleg si no estàs acord en alguna normativa abans de formular la inscripció.
    8. Compromís
      1. Us donem una molt bona eina perquè us pugueu posar en forma durant tot un any. Nosaltres posarem de la nostra part, vosaltres heu d'agafar compromís amb els pagaments i amb l'assistència a les classes!!!

    Davant de qualsevol norma descrita anteriorment, sempre prevaldrà la paraula del director esportiu del Wellness Club de Fer Play.

    Normativa descrita el dia 25 d'agost de 2017

    Normativa modificada el dia 29 d'agost de 2019

    Xavier Fernàndez Niubó

  • Acceptació

  • Responsable del fitxer: FerPlay
    Finalitat: notificacions, novetats i ofertes.
    Legitimació: gràcies al teu consentiment.
    Destinataris: les teves dades es troben allotjades al servidor de FerPlay, allotjat a SiteGround Spain SL (UE)
    Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i borrar la teva informació enviant un correu a direccio@ferplay.cat.

  • Absència de malaltia i de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea…) o amb qualsevol altre qaudre infecciós. (1)

    No convivents o contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors

    Els infants amb patologies prèvies de base caldrà que siguin valorats pels serveis mèdics de manera individual la idoneitat de participar en determinants tipus d'activitats, donats que són població de major risc enfront a la COVID-19.

    (1) Per a reincorporar-se de nou a l'activitat els infants han d'estar assimptomàtics durant 48 hores en el cas de simptomatologia no COVID-19 i 14 dies quan es tracti de simptomatologi compatible.

FerPlay 658 620 086 direccio@ferplay.cat Facebook
Desplaçar-se fins dalt
  • Ferplay
    • Contacta
    • Treballa amb nosaltres
    • Equip
    • Qui és FerPlay?
  • Lligues
    • Lliga de Tennis Tardor (CT Mollerussa)
    • Lliga de Tennis Tardor (CT Balaguer)
    • Lliga de Pàdel (CT Mollerussa)
    • Lliga de Pàdel (CT Balaguer)
    • Lliga de Pàdel Mixt (CT Mollerussa)
    • Lliga de Pàdel Mixt (CT Balaguer)
    • Lliga de Pàdel Mixt (CT La Serreta)
    • Lliga de Pàdel Pares/Mares i Fills (CT Mollerussa)
    • Lliga de Pàdel Pares/Mares i Fills (CT Balaguer)
    • Lliga de Pàdel Pares/Mares i Fills (La Serreta)
    • Lliga de Tennis de Primavera (CT Mollerussa)
    • Lliga de Tennis de Primavera (CT Balaguer)
    • Lliga de Pàdel (CT La Serreta)
    • Formulari d’inscripció
  • Patrocinadors
  • Equipació FerPlay
  • Baixa d’activitat
  • Envia un resultat